Tableta nJoy Pontus 7 – Conectat oriunde si oricand

Tableta nJoy Pontus 7De la parlamentari la copii, cu totii avem tablete. Este o lume in care comunicam cel mai mult si mai bine cu intreaga planeta si cel mai putin unii cu altii direct. Ce poate fi mai placut pentru a nu intrerupe dialogul multimedia decat un dispozitiv al viitorului ca tableta nJoy Pontus 7, piesa care vine la un pret excelent pentru a ne bucura, a ne amuza si a ne tine conectati?

Vezi aici reducerea oferita de eMAG

nJoy Pontus 7 – Pentru exigente dintre cele mai inalte

O tableta ca nJoy Pontus 7 se evidentiaza din mai multe puncte de vedere. Intai de toate, este foarte aspectuoasa. Cu un design elegant, subtire si compact, face impresie din prima si te evidentiaza in mod cert. Dimensiunile ei rafinate nu inseamna insa o reducere a capacitatilor ei tehnice. Beneficiind de aportul unei inalte tehnologii, aceasta tableta ofera o experienta multimedia completa si portabila. Este foarte confortabila atunci cand o manevrezi, iar atunci cand o folosesti, placerea de a vizualiza totul pe ecranul excelent este deplina. Si asta pentru ca reda in culori vii, calde, apropiate, pe nuante predominant de verde, ceea ce o face foarte putin obositoare pentru ochi. Iar asta inseamna ca o poti lasa cu incredere la indemana copilului tau care nu se mai satura de jocuri si mici filmulete in care invata sa faca minuni de bricolaj. Detaliile imaginilor sunt fine, numeroase, transformand experienta vizualizarii intr-una care indeplineste exigente dintre cele mai inalte. Si asta datorita ecranului IPS cu unghi de vizualizare larg, ce ofera o rezolutie de 1024 x 600 pixeli, pe care o sa vezi cum filmele, pozele, aplicatiile si jocurile cu grafica avansata stralucesc, mai aproape de tine ca niciodata.

Partener de distractie

nJoy Pontus 7O tableta este de asemeni si o expresie a conectivitatii la un alt nivel. Tocmai de aceea trebuie sa fie o placere s-o privesti, s-o manevrezi, s-o folosesti pentru o multime de lucruri. Tableta nJoy Pontus 7 se ridica fara indoiala la inaltimea asteptarilor tale prin calitatile ei indiscutabile. Conectivitatea 3G si functiile Wi-Fi si Bluetooth incorporate fac comunicarea mai facila si mai distractiva decat o stiai pana acum. Datorita cipului Intel Atom, integrat, beneficiezi de rate de date de inalta performanta pentru aplicatii, cum ar fi de streaming video si jocuri in timp real. Navigarea pe web devine, in aceste condiii, nu doar foarte rapida, ci si extrem de placuta, de la site-urile de informatii la cele de inspiratie pentru shopping. In plus, tableta Pontus 7 are si un senzor GPS de mare acuratete, ceea ce face din ea un foarte bun si util companion de drum lung, mai ales in locuri in care nu ai mai fost.

Cumpara akoom cu reducere

Faptul ca tableta nJoy Pontus 7 stie atat de bine sa vina in intampinarea dorintelor tale se datoreaza faptului ca este echipata cu cea mai noua versiune a sistemului de operare Android 5.1 Lollipop. Asadar, partajezi poze, stai conectat la social media si la informatiile din tot spatiul virtual, esti eficient si conectat, oriunde si oricand. Iar daca trenul face prea mult timp pana la destinatie, asculta muzica preferata cu acest prieten de calatorie sau vezi un film care sa faca sa treaca timpul mai usor cu acest partener de distractie atat de versatil incat aproape ca nu exista nimic care sa-i ceri fara sa raspunda prompt si in cele mai bune conditii.

9.6 Total Score
nJoy Pontus 7, o tableta ieftina, dar surprinzator de buna

Tableta nJoy Pontus 7 va fi cu siguranta o achizitie buna. Are un pret foarte mic, ba chiar si o reducere, iar tableta este foarte ok din multe puncte de vedere. Un device bun, recomandat celor care nu au pretentii foarte mari de la o tableta. De asemenea, poate fi o achizitie excelenta pentru un copil.

9.6Editor's score
Design
9.4