eMAG incepe livrarea coletelor prin Posta Romana
Zilele trecute, eMAG a anuntat lansarea unui proiect ce va urmeaza a fi dezvoltat in parteneriat cu Posta Romana si priveste posibilitatea de livrare a comenzilor si prin aceasta institutie. In fond, livrarea se va face la oficiul postal, clientul urmand sa ridice (in termen de 10 zile) si sa plateasca coletul cu produsele comandate la eMAG.
Mai jos redam comunicatul postat de eMAG pe blogul sau:
„Aflat în fază pilot, proiectul Postcollect dezvoltat împreună cu Poşta Română a început cu livrarea coletelor eMAG la Oficiul Poştal Buzău 7 şi la Oficiul Poştal Târgovişte 4. Clienţii din Buzău sau Târgovişte pot alege modalitatea de livrare Ridicare din showroom sau punct de livrare, apoi chiar oficiul poştal respectiv. Iar coletul îl vor ridica de la acel oficiu poştal care a fost deja amenajat cu ghişee dedicate.
Poşta Română vizează extinderea serviciului Postcollect în peste 800 de oficii poştale. Expediţiile eMAG sunt monitorizate pe tot parcursul lor, de la prezentare până la livrare, iar destinatarul este avizat de către eMAG, printr-un SMS, în momentul când coletele sunt predate Poştei Române. Concret: după sosirea coletului la punctul de livrare (acum, OP Buzău 7 şi OP Târgovişte 4), Poşta Română te anunţă, tot prin SMS, că expediţia este disponibilă pentru ridicare la sediul oficiului poştal. Coletul îl ridici de la oficiul poştal ales, de la ghişeul dedicat, vizibil semnalizat. Şi nu uita de opţiunea deschiderii coletului pentru verificarea conţinutului. Important: ca şi până acum, dacă produsul din coşul de cumpărături nu poate fi ridicat personal dintr-un showroom sau dintr-un punct de livrare, în momentul în care vrei să selectezi pe site această modalitate de livrare ( în showroom sau punct de livrare) eşti rugat să optezi pentru livrare prin curier.
Ce mai trebuie să afli? Poşta Română poate păstra coletele avizate, în oficiile poştale, timp de 10 zile calendaristice de la data preluării lor de la eMAG. Iar timpul în care coletul va ajunge la punctul de livrare este de cel mult două zile, putând fi prelungit cu încă o zi în condiţiile depăşirii orei limită de predare a trimiterilor de către eMAG.”
O fi buna/rea o asemenea masura? Cu siguranta isi poate dvedi eficienta doar daca termenii colaborarii sunt respectati de ambele parti. In cazul in care birocratia traditionala si cozile destul de mari de la Posta Romana se vor face simtite si in acest proiect, cu siguranta clientii nu vor opta pentru o astfel de livrare. Daca lucrurile vor functiona bine poate fi o excelenta posibilitate de evitare a interminabilelor si neplcautelor discutii avute cu unii curieri mai neseriosi. Vom vedea.